|
Post by Udo on Dec 15, 2004 9:00:38 GMT -5
Beste,
Met alle begrip voor uw werk, maar doe iets aan die vijzen die scheef zitten (ofwel is het optisch bedrog) op die duigsnaartrommels, zo'n mooi hout en zo'n scheve vijzen, zonde!
Vriendelijke groet, Udo
|
|
|
Post by Danny MARTIEN on Dec 15, 2004 16:47:40 GMT -5
0Y€
ik kan er niets meer aan doen
die trommel is reeds verkocht,
maar nu efkes hetvolgende................
op elke trommel van gelijk welk merk zullen altijd enkele t-rods naar deze of gene zijde afwijken (alnaargelang en kontroleer het zelf maar eens op de uwe)
excentrisch rond bestaat bijna niet in hout (en ook niet op een draaibank)
de gegeven tollerantie is reeds G1 dus meer dan 3mm (meet de openingen in uw spanringen en daarna de diameter van uw t-rod)
natuurlijk kon ik voor de foto het wat beter laten uitkomen en alles fake recht-recht gezet hebben, zoals alle grote merken dat doen op hun fotosessies voor verkoop
maar ik toon de zaken zoals ze zijn, ik ben ook geen fotograaf en heb zelfs niet eens een toestel.
trek die rod recht en 't is gebakken
|
|
|
Post by Udo on Dec 16, 2004 7:42:26 GMT -5
beste danny,
natuurlijk is dat inderdaad het geval, er is altijd zoiets als een absolute fout, en ik vind ook dat je werk mag gezien worden, zeker en vast. Maar het viel me gewoon even op. Ik bedoelde er niets slecht mee, trouwens een beetje kritiek kan opbouwend werken.
sorry mocht dit een beetje grof overkomen, dat was zeker niet mijn bedoeling. groeten en een vrolijke dag, udo
|
|